Do Klientów firmy Columbus McKINNON

20.03.2020

Jako, że firma Columbus McKINNON na bieżąco monitoruje zmieniającą się dynamicznie sytuację spowodowaną pandemią COVID-19, chcielibyśmy Państwa zapewnić, że bezpieczeństwo naszych pracowników, klientów, partnerów handlowych na całym świecie oraz dostawców stanowi dla nas najwyższy priorytet. Aktywnie śledzimy rozwój sytuacji i dokonujemy oceny ryzyka, pozostając w nieustanej gotowości do wprowadzenia niezbędnych zmian, mających na celu zagwarantowanie najwyższego z możliwych poziomu bezpieczeństwa.

Wpływ pandemii na łańcuch dostaw
Zakłady Columbus McKINNON cały czas pracują. Do tej pory w naszym łańcuchu dostaw wystąpiły jedynie niewielkie zakłócenia. Mamy opracowane plany utrzymania ciągłości działania w celu łagodzenia ewentualnych przyszłych zakłóceń i zapewnienia możliwości dostaw wyrobów i materiałów o dotychczasowej jakości na potrzeby ukończenia realizowanych przez Państwa projektów. Ewentualne większe nasilenie pandemii może mieć negatywny wpływ na nasz łańcuch dostaw. Jeśli to nastąpi, będziemy Państwa informować o wszelkich koniecznych zmianach.

Nasze zaangażowanie w zapewnianie bezpieczeństwa
Bezpieczeństwo ma ogromne znaczenie, w chwili obecnej o wiele większe niż kiedykolwiek wcześniej. Columbus McKINNON nadal będzie stawiał bezpieczeństwo swoich klientów, partnerów handlowych na całym świecie, użytkowników końcowych i pracowników w centrum wszystkich podejmowanych przez siebie decyzji. Staramy się również należycie zadbać o Państwa potrzeby. W tym celu wprowadzamy następujące środki bezpieczeństwa:
• Odwołuje się wszystkie nieposiadające istotnego znaczenia spotkania, imprezy i podróże biznesowe aż do odwołania tej decyzji. Pracujemy nad tym, by zapewniać Państwu nieustające wsparcie bez konieczności bezpośrednich interakcji.
• Tak jak do tej pory, cały czas dostępne będzie wsparcie telefoniczne w zakresie naszych produktów.
• Będziemy ściśle z Państwem współpracować w celu ustalenia, osobno dla każdego przypadku, czy bezpośrednie usługi serwisowe w Państwa zakładzie są absolutnie niezbędne i gwarantowane. Będziemy przy tym postępować zgodnie ze wszystkimi procedurami, jakie zostały przez nas wprowadzone.
• Co najmniej do 30 kwietnia 2020r. odwołuje się wszystkie kursy i szkolenia organizowane przez Columbus McKINNON, zarówno w naszej siedzibie jak i u klientów. Skontaktujemy się z Państwem celem ustalenia nowych terminów.
• Szkolenia on-line na naszej stronie internetowej https://training.cmworks.com/-collections/on-line-training pozostają cały czas do Państwa dyspozycji.
• Ponieważ wiele z naszych produktów przyczynia się do zwiększania bezpieczeństwa zakładów Państwa klientów, będziemy nadal informować o nowych produktach, które mogą pojawić się w tym okresie.

W naszych zakładach wdrażamy następujące środki ostrożności:
• Wstrzymane zostały wszelkie niemające istotnego znaczenia odwiedziny w naszych zakładach. Będziemy na bieżąco monitorować informacje przekazywane przez odnośne władze w celu podjęcia decyzji o przywróceniu normalnych wizyt handlowych.
• Każdy pracownik firmy Columbus McKINNON, u którego wystąpią objawy COVID-19, który był w kraju dotkniętym wirusem, który miał kontakt z osobą, która była w kraju dotkniętym wirusem, lub który z powodów prywatnych wyjeżdżał poza obszar swojej społeczności, poproszony będzie o pozostanie w domu przez 14 dni.
• We wszystkich naszych zakładach wprowadziliśmy podwyższone standardy sanitarne, w tym kompleksowe sprzątanie.
• Zalecamy, by zrezygnować z kontaktów czy spotkań bezpośrednich, by nie podawać sobie rąk, itp. – obecnie praktykujemy pracę zdalną.
Mamy świadomość, że jest to bardzo trudny czas dla nas wszystkich, zwłaszcza dla tych, którzy w swoim życiu prywatnym czy zawodowym odczuli bezpośrednie skutki COVID-19. W nadchodzących tygodniach będziemy nadal śledzić rozwój sytuacji i kontaktować się z Państwem we właściwym czasie, przekazując rzetelne informacje.

Z poważaniem,

Treść oświadczenia PDF

Przewiń na górę